Vorige

Receptionist(e) vaardigheden

Geen enkel kantoor kan zonder receptionist(e).
Hij of zij is meestal het eerste aanspreekpunt en daardoor zeer belangrijk voor de instelling of het bedrijf waarvoor men werkt.
Want de eerste indruk is altijd het belangrijkste.
Daarom stellen bedrijven een goede receptionist(e) nog altijd op prijs en het leuke is ook nog eens dat er vaak niet naar leeftijd wordt gekeken.
Iedere module wordt afgesloten met een examen en bij een voldoende resultaat ontvangt de deelnemer een certificaat van dit onderdeel.

De inhoud van de training Receptionist(e) vaardigheden

  • Communicatie
  • De werkzaamheden van de receptioniste
  • Het telefoongesprek
  • Doorverbinden c.q. wachten
  • Een slecht telefoongesprek
  • Documentatie via de computer zoeken
  • Inspreken telefoonbeantwoorder
  • Crisis telefoon
  • De receptieruimte
  • Wisseldiensten
  • Klachtenbehandeling


Opleidings Centrum Informatie Communicatie Technologie          Europees Computer Rijbewijs        Certiport MOS     Lamark flexibel examineren